close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכירו את שושי פרחים

מערכת שורשכח אדר ב, תשפב31/03/2022

אם כבר פרחים, אז כאלו שהגיעו ישירות מבית הגידול, ישירות מתוך חיק הטבע שבו פרחו ושגשגו.

תגיות:
צילום: freepik
זהו בדיוק הקו המנחה את שושי - רגעים של פרחים. חנות פרחים השוכנת בכפר רות המוריק שחבל מודיעין. כפר רות אמנם שוכן בסמוך לעיר הגדולה, אך הוא טומן בחובו את כל מה שטבע אומר במלוא מובן המילה. נופים מוריקים ונפלאים, שקט ושלווה, ואותו משב רוח קריר ומרענן השמור להרי ירושלים במלוא תפארתם.

משלוחי פרחים בשזירה קפדנית ומזמינה
בשושי פרחים תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לזרי פרחים בצבעים מרהיבים המשתלבים זה בזה בהרמוניה מושלמת. החל מזרים גדולים ועמוסים בכל טוב, דרך זרי פרחים בסגנון אלגנטי ונקי ועד לעציצים מוריקים ונהדרים.

הצוות המקצועי של שושי פרחים מיומן בביצוע שזירות בעיצובים שונים ונהדרים, כאשר הם יכולים להתאים לבית, מחוצה לו, למשרד ולכל מקום בו תחפצו.

אפשרות הזמנה אונליין לצד ייעוץ אנושי
בממשק ההזמנות של שושי פרחים תוכלו לבצע את ההזמנה באופן מקוון לחלוטין, במהירות וביעילות.
הממשק הינו מאובטח ומאפשר הזמנה מהירה יחד עם אפשרות לשינויים וביצוע תוספות ושדרוגים עם שוקולדים מובחרים, יינות מבעבעים ויינות משובחים ועוד.

לצד כל אלה, תמיד ניתן לפנות אל צוות החנות של שושי פרחים כדי להתייעץ, לקבל הכוונה ולהבטיח כי משלוח הפרחים יהיה מותאם בדיוק למקבל או מקבלת המתנה. שהרי ידוע כי פרחים הם אמנם מתנה פשוטה, אולם היא טומנת בחובה מנעד רחב של רגשות ומסרים.

משלוחים מהירים
בחיפושכם אחר הזמנת משלוח פרחים מעכשיו לעכשיו, החנות מצטיינת בביצוע הזמנות מהירות לכל אזור ואזור.
לאלו מכם המעוניינים בקבלת הזר עוד באותו היום, חשוב לבצע את ההזמנה למשלוח עד השעה 10 בבוקר.

באתר מקפידים לציין אף כי הזמנות אשר מבוצעות לאחר מכן, לרוב יסופקו ביום שלמחרת.

באם אתם מחפשים אחר משלוח פרחים למודיעין מכבים רעות, או ליישובים הסובבים את כפר רות, הרי שניתן להזמין את המשלוח עד השעה 16:00 אחר הצהריים ולקבל את המשלוח באופן מהיר.



מגוון אפשרויות לבחירה
פרחים מגיעים בשלל מינים וצבעים, וכיאה לכך כל מקבל ומקבלת משלוח מביא עמו טעם שונה והעדפות שונות.
בקטלוג שבאתר שושי פרחים, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות שונות, החל מצבעים בוהקים ועזים של שושי כפרי באדום וורוד, דרך מראה אלגנטי של שושי קלאסית עם סייפנים לבנים ועד לעציצים אלגנטיים בסגנון נקי דוגמת עציץ הסחלב הידוע של החנות ועציץ הספטיפליום היושב כלי חרס לבן.

כל הפרחים וכל העציצים היוצאים ממפתן החנות, הינם מלאי חיים וחיוניים, טריים ומביאים עמם את הניחוחות משכרי החושים אשר יש לטבע להציע.

לפרטים נוספים, קבלת מידע ועיון בקטלוגים, חפשו בגוגל אחר שושי פרחים. מאחלים לכם יום צבעוני ומלא בריחות משכרי חושים.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה